Sluta amma?

Igår åt Ludde bra med mat och det har han gjort ett tag men jag har fortsatt amma fritt men han har bitit mig mycket och extra mycket igår. Han var inte intresse av amningen. Så idag bestämde jag mig för att hålla ut amningen till efter lunch. Men efter lunch var Ludde mätt och visade inga tecken på att vilja amma. Det fortsatte så och jag ammade efter kvällsmaten för första gången sedan 06.00.. mitt högra bröst ( som jag bara ammar med) håll på att sprängas och fick tömma två gånger.. sen vid nattningen bet han mig igen.. somnade med att jag strök på honom men ville ammas lite vid uppvak under kvällen. Känner mig lite förvirrad hur han vill ha det och vill inte bli biten!! Men nu slutar jag amma på dagen och ammar kväll/natt/tidig morgon men känns som jag snart tar bort det också😊 under veckan blir målet ingen dag amning iallafall och Lexi ska skolas in på förskolan ordentligt😊 en sak i taget😅 men herregud vad dåligt jag mår fysiskt och mentalt när jag slutar amma.. men nu ska jag vara posetiv och försöka träna lite så jag tar hand om min hälsa när det är kämpigt på andra håll ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp