Hjärtekross❤️

Idag var sista dagen på din inskolningen men väl där skulle du vara ute med den andra avdelningen och ingen av dina lärare var med dig för dom hade planering. Du blev så ledsen och orolig! Jag blev så känslosam och började gråta. Alla känslor kom på en gång! Jag kände med dig. Jag ville inte häller lämna dig med pedagoger du inte känner. Så det gjorde jag inte. Vi gick hem tillsammans och fortsätter inskolningen nästa vecka. Jag lovade att vi skulle ta det sakta i din takt. Vi har fortfarande tid på oss innan Ludde ska skolas in och jag börjar❤️ men oj vad mitt hjärta gick i tusen bitar och jag håller på att lappa ihop det och förbereda mig igen inför kommande utmaningar. Vi åkte och åt lunch på mormors jobb. Ikväll åt vi kebab hos mormor och morfar och du sover kvar. Jag saknar dig alltid men vi haft en mysig kväll med ludde, vårt bustroll som var tokig i min goda ost bricka och bubbelvatten! Nu sover han gott bredvid mig🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Du började på gympa! Och det älskade du😍
Allmänt | |
Upp