Upp & ner

Allt går upp och ner. Vissa dagar är helt magiska och vi har det så faktiskt hemma tillsammans❤️ vissa dagar är skrik och panik, allergi, sjukdom, astma osv❤️ jag försöker möta mina barn med närhet och kärlek och lite mer kärlek och humor🥰 ibland faller jag lite och klagar men jag skulle inte ändra något alls! Jag är så glad och stolt över mitt beslut att ha Lexi hemma från förskolan helt och hållet. Vi behöver varandra och jag mår bra av henne. Vi leker, gräver i sandlådan , äter, går promenader och gosar❤️ mest poppis är lekstugan hos mormor och morfar nu och lekparken! Imorgon ska vi öppna förskolan här i Dingtuna, vi är ett helt gång som ska dit och det ska bli så roligt😃 idag hängde vi hos Amanda och hade så mysigt! Ludde har haft jätte problem med magen idag så det känns lite jobbigt men nu sover han gott och allt det jobbiga känns glömt❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp