Nytt jobb

Nu har stressen lagt sig och idag skrev jag på avtalet på mitt nya jobb med FERIETJÄNST! Så glad för det och det är värt minskad lön! 8 veckor ledigt per år med mina barn❤️ älskar det, älskar dom och det är det jag värdesätter mest. Det är så svårt att tackla pengar och magkänsla och väga upp det mot mer tid med barnen men jag är så glad tog detta beslut. Jag kommer växa som förskollärare också på min nya arbetsplats. 

Idag har det varit intensivt, först BVC och vi ska göra provtagning för Ludde så han har det kämpigt med magen. Men där och då var han väldens gladaste. Sen blev det Mr mango och matmarknad på stan med mamma innan vi åkte och skrev på papperna på mitt nya jobb❤️ sen sov Lexi hos mamma och vi bara chillar ikväll🥰 nu mår jag bra, mycket att göra men jag känner ett lugn nu  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp