Nytt jobb och kaos

Jag är mitt emellan jobb just nu, fått ett nytt men inte skrivit på ännu, sedan ska jag säga upp mig och ta ut all semester. Så det är mycket nytt och känns jobbigt. Samtidigt är jag glad över mitt nya jobb. Ludde fick häller inte förskoleplats i Dingtuna så det är rörigt med allt! Söker dagmamma på Skälby nu för att kunna börja jobba i oktober.. 

Jag och Tobbe hade nyss en härlig dag på parken zoo med barnen. Men idag började vi bråka och skrika åt varandra. Han fick ett utbrott enligt mig och allt kändes skit. Jag vet inte vad jag ska ta mig till för jag är inte 100% trygg med honom. Men jag älskar honom. Vi kanske tar oss förbi detta men nu vill jag bara att han ska göra en adhd utredning och kanske en medicin så han inte får utbrott bara❤️ ont i magen och mår bara dåligt ikväll☹️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp