Ludvig 6 månader❤️

Efter sååå mycket sjukdom för både Lexi och Ludvig så börjar det bli något lugnare. Men Lexi är förkyld nu men inget allvarligt. För någon vecka sen låg hon på sjukhuset med dropp efter att ha varit sjuk så länge. Tack för att vi bor i Sverige med bra sjukvård!! Allt är bra nu och jag är tacksam för allt. Ludde vill gärna somna för natten runt 7-8 men vill att jag ligger som en napp bredvid vilket är lite problematiskt.. det är kämpigt att vara så låst på kvällarna, att inte ens kunna sitta hos mamma och pappa och prata på kvällen för han vill verkligen ligga i sängen med mig. I veckan var det VÅR och vi var ute hela dagen med Amanda och barnen och satt ute på pizzerian och åt och sen idag vakande vi till snö😅 Tobbes mamma och syster sov här inatt och det var väldigt mysigt, dom hjälpte oss med att städa idag också så det var väldigt skönt men det blir också intensivt. Sen åt vi hos mamma och pappa ikväll med farmor och farfar och Lexi somnade med huvudet i tallriken 18.40 😅 helt slut, hon fick sova kvar där så kommer vi imorgon förmiddag❤️

Men nu hoppas vi våren kommer och allt kommer bli enklare då, påsken är det bästa jag vet och ger mig så mycket energi 😃
Luddes 6 månaders dag firade vi på Pinchos med mamma & pappa! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp