Det rinner över

Månaderna går i full takt och jag hinner inte med! Har båda barnen hemma och är mycket ensam. Vi har fullt upp av roliga och jobbiga stunder. Ibland helt fantastiskt och ibland as jobbigt. Mest är allt bra men nu är det kämpigt. Ikväll var vi till mamma och pappa och skulle kolla finalen av mello. Tobbe mådde dåligt och åkte hem. Ludvig skrek hela kvällen och Lexi var inte pigg och sova kvar hos mormor. Hon slåss, bits och skriker. Men spydde sen ner hela mormors säng efter jag gått. Jag är ledsen och räcker inte till för mig själv eller för någon just nu. Nu har jag tagit en glas vin och min första snus. Ludde har somnat och jag hoppas på att inte behöva amma den närmsta timmen. Jag mår bra och samtidigt så dåligt. Så mycket familj runt mig men känner mig så ensam❤️ jag fixar det här. Imorgon är en ny dag❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp