En toppen kväll

Det tog en lång tid och att sluta amma Ludde var bland det värsta jag gjort. Men nu efter snart en månad börjar vi komma till ro. Förutom att han vaknat 5 på mornarna så går allt väldigt bra!❤️ ikväll hade vi en fantastisk fredagkväll tillsammans där vi hade fredagsmys i soffan allihopa och kollade på första avsnittet av julkalendern med ett glas bubbel, jag nattade Lexi som var mammig och Tobbe nattade Ludde på EN minut🥰 jag känner att jag får mer tid för Lexi och är inte alls lika låst när Tobbe kan ta Ludde på kvällarna. Det är en sån frihetskänsla och jag behöver inte bli lika stressad när jag jobbar kväll och så. Så äntligen! Det var rätt beslut för mig❤️ jag trivs bra på mitt nya jobb men kan känna en prestationsångest och försöker att ta det lugnt, så lungt att jag missar saker ibalnd och det är okej! Jag orkar inte ta in mera information ibland för det är liksom fullt och får vänta. Det är mitt enda sätt annars blir jag totalt utmattad men jag lär mig mer hela tiden och försöker tillåta mig själv att ta det lugnt😊 farmor ligger på sjukhuset för blodförgiftning och dom har det kämpigt med vattenskadad källare med mera. Mamma och pappa åker till gran canaria inatt, vi ville åka med men pengarna räcker inte till + att jag har provanställning så vi tar det lugnt hemma. Barnen har äntligen börjat hitta sin vardag med förskolan och jag tror båda börjar trivas bra! ❤️ så tacksam för allt. Jag känner att jag kanske varit lite jobb mot förskolan ibland men det har varit så stressigt att hjärnan inte orkat med så det får vara okej tänker jag. Försöker inte vara så

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp