Regn Sommar 2023

Vår semester är slut och det har regnat och regnat!! Tyvärr! Men vi har haft det mysigt! En fin tid tillsammans men väldigt intensivt! Inte mycket rutiner utan mer ta dag för dag. Ludde har haft dåligt med rutiner utan bara hängt på. Det har varit skönt men nu är har vi startat en vardag igen! Så idag för Lexis första inskolningsdag på förskolan! Det gick bra👍🏻 jag vet att jag smittar av min oro på henne så försöker vara överdrivet positiv och gick hem med henne idag när det var som roligast! Så tillbaka vill hon iallafall men hon vill inte att jag ska gå så det ska vi jobba på i veckan. Ludde trivdes dock toppen😅 efteråt tog vi en kebab lunch och gick till mamma och pappa på besök. Sen har vi myst hemma❤️ det är mycket känslor i Lexis kropp och exploderar ofta men det går bra. Ludde har kommit in i rutiner och mår bättre😃men imorgon unnar vi oss en ledig dag tillsammans och ska till öppna förskolan igen i klockargården med gänget! Gud vad jag kommer sakna dom sen men de ordnar sig ❤️ mycket blandade känslor med att Lexi börjar på förskolan.. men en del av mig känner en lättnad för det ä dags nu och tycker det är roligt att leka med andra barn men jag älskar henne så mycket och vill alltid vara med henne🥰 

Vi hade också den årliga kräftskivan i helgen vilket var så kul! Emma med familj var med och vi kunde prata när barnen sov i vagnen. Iallafall en liten stund😅

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp