En fantastisk dag

Idag hade vi nog den bästa dagen sen Ludde föddes❤️Bara vi, åt frukost och gjorde oss redo för badhuset! Åkte förbi biltema för att Ludde skulle få sova lite innan vi skulle bada och väl där vi åt lite spontant. Sen vidare mot badhuset, vi fick combo omklädningsrummet så vi kunde hjälpas åt. Ludde tyckte äntligen om att bada! Stå och plaska! Med både mig och Tobbe! Jag blev fri på något sätt. Jag pratade med en granne på gatan och med Tobbe utan skrik, jag åt i fred, drack kaffet varmt medans han tog en nap i min famn. Sen badade vi ännu mera i djupa bassängen! Lexi och Tobbe busade och jag skratta högt och Ludde kollade glatt nyvaket på. Sen badade vi också och Tobbe busade med Ludde och jag med Lexi. Jag var 100% fokuserad på buset med Lexi och skratta så högt. Tiden stannade och vi hade sååå kul❤️ äntligen en tid jag längtat så mycket efter! Sen åkte vi hem och lagade tacos och myste och somnade tillsammans i min stora säng🥰  så fint minne, när allt lättar upp. Från den ena dagen till den andra😅 

(null)

(null)


Lite bilder blev också för mobilen låg i väskan😊 
Allmänt | |
Upp