Ludde 2 månader❤️

Tiden går så snabbt att jag inte ens tänkt på att det är luddes 2 månaders dag 🥰 kanske för att han blev förkyld inatt och bara tänkt på att han ska kunna andas genom näsan idag. Idag sänkte jag kraven på mig själv, tog mysmorgon med babblarna i sängen när Lexi och vakande och bara chillat idag😃 det är mycket tjafs mellan mig och Tobbe nu och det tär mycket på min ork och han gör mig mindre glad och positiv vilket känns väldigt tråkigt men vet inte hur jag ska vända det själv.. hoppas det blir bättre bara🥰 

Jag älskar att ha båda barnen hemma och ångrar inte ens sekund att Lexi är ledig med oss, vi mår bra av varandra och vad skulle jag annars gjort bara jag och Ludde?  Jag vill se tillbaka på den här tiden som allt jag gjorde med mina barn 😍

Lexi har nu slutat sova på dagen och är grinigare på kvällarna såklart vilket också skapar mer tjafs och stress när Tobbe kommit hem tyvärr. Men hon är så duktig och kämpar så länge min stora tjej ❤️      (null) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Allmänt | |
Upp