Jobbiga känslor V8

Jag mår så dåligt nu. Mycket sämre än med Lexi. Jag är illamående av ALLT, vitlök, sötpotatis, morötter, kyckling, korv, rostad bröd.. osv osv!  Det är jätte jobbigt och jag kräks ofta och just nu är jag även jätte förkyld så jag är hemma från jobbet (igen) vart borta så mycket och det ger mig så mycket ångest! Känner mig inte omtyckt av kollegor och chef fast jag kanske är det men såklart gillar ingen att man är borta. Inte jag håller! Theres har slutat och börjat i förskoleklass och jag tar det som att hon inte pallade jobba med mig. Inser att jag är för hård mot mig själv och mår inte bra av det. Jag orkar inte jobba när jag mår dåligt men orkar häller inte gå hemma med ångest. Vad jag än gör känns det jobbigt. Jag lämnar Lexi på förskolan fast jag är hemma dessa dagar för att hon ska få kontinuitet och bli trygg där, längtar tills jag får ta hem henne och hon får gå deltid❤️  längtar faktiskt till min föräldrarledighet och hoppas jag kommer må bra psykiskt och fysiskt! För det är det viktigaste av allt😍  jag tycker separationsångesten med att Lexi börjar förskola är så jobbig. Nu går hon 8-3 och det är lite jobbigt.. snart ska hon gå ca 7-4 vilket känns jobbigt men det kommer gå bra! Hon är fantastisk och i trygga händer där. 

Jag måste riva av plåstet och lämna henne heltid nu. Ska bara bli frisk från förkylningen💪🏼 jag längtar till ultraljudet nästa vecka för om allt ser bra ut då kommer denna graviditeten blir mer verklig❤️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Första köpet till bebisen! Redo för höst och vinter i vagnen med ullkläder❤️ 

Allmänt | |
Upp