Lexi 9 månader🥰

Jag njuuuuter av livet, jag älskar mitt barn mer och mer för varje dag och blir roligare och roligare! Idag har dock varit ganska missnöjd med tillvaron (tror det är tänder på gång) vill vara nära och ha 100% uppmärksamhet. Vilket såklart gör att jag känner att jag inte räcker till men sen fick man 2 timmar "egentid" när hon sovit och man känner herregud hur kan jag tycka det är jobbigt. Ska bli bättre på
Att bara vara med henne och läsa bok på bok precis som hon vill😍  allt gör så bra! Hon ammar och sover med mig och Tobbe sover med oss när han orkar. Det är Trångt då
Men så mysigt. Vi bara har det bra och umgås med nära och kära om dagarna och tvättar
Och pysslar hemma. vi sover till 9-10 på
morgonen och Lexi sover förmiddag/lunch och eftermiddag nu. Hon vill äta själv och jag torkar henne och stolen hela tiden känns det som😊 hon kryper inte alls men gillar att stå
Och tar sig omkring lite på rumpan. Ganska skönt ändå.  Jag ammar fortfarande men börjar tröttna lite, försökte ge välling
Men hon fick utslag av det så ger upp tanken om flaskmatning nu fast det hade varit bekvämt och underlättat lite. Hon gillar mat så
Det är ju bra. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp