Det går bra nu!

Vågar man ens säga så?? Lexi har varit sjuk och vi har varit på barnakuten flera gånger.. men ingenting hittades och hon fick Alvedon hemma mot febern. Innan det var hon jätte förkyld så jag tror faktiskt hon kanske fick Corona iallafall.. Men nu är hon frisk och mår bra😃 hon är i en sån jävla mysig ålder! Ligger för sig i själv och pratar jätte högt och vill vara med hela tiden🥰 är hon missnöjd vet man alltid varför och jag känner verkligen att jag förstår henne! Vi har rutiner som fungerar bra! Går upp mellan 9-10 och sen sover hon en kort stund runt 11 och den igen en lång stund i vagnen vid 2. Sen en stund på kvällen med oss i soffan och somnar sen för natten vid mellan 22-23 😃 vi samsover och jag liggammar på nätterna och hon vaknar och äter/snuttar ofta men somnar fort om så det är inte jätte jobbigt❤️ det är mest jag som sover dåligt för att jag är så rädd att lägga
Något över henne, sover med uppknäppt natt skjorta så jag inte fryser och lägger täcke högt på mig för då kan hon få det på sig. Hon sover alltid i pjamas + gallerfilt. 
Jag mår bra! Kämpar med snussuget och tar något glas vin ibland. Aldrig mer än 2 glas Max 2 dagar i veckan. Men det känns helt fine, skulle inte våga dricka mer iallafall när vi sover som vi gör.  (null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp