Så lycklig att jag spricker!

Tiden springer iväg och dagarna flyter på så bra nu😍 idag var jag och klippte mig på Ica maxi och mamma gick en sväng med lexi! Lexi fick en liten prassel bok och sen åt vi på kebabstället där och köpte med oss fika hem❤️ lexi mår bra och är så aktiv och nyfiken att vi fått byta till sittdelen i vagnen och tagit bort babyinstsen i köket och satt upp vanligt babystol med bord😃 kan nog ta ner liggdelen helt och hållet nu❤️  Jag njuter av varje dag nu och ingenting känns jobbigt! När hon sover i vagnen längtar jag till hon vaknar😃 jag har börjat natta henne på kvällarna nu vid 9-10 och får äntligen lite ensamtid❤️  så skönt, men ofta saknar jag henne då också😃
Jag är så glad och har aldrig varit så här lycklig NÅGONSIN❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
B
Allmänt | |
Upp