Vecka 24!❤️

Vecka 24 börjar lida mot sitt slut och imorgon bör jag komma till 60% avklarat😍 känns helt overkligt! Det gör mig så glad😃  just nu börjar jag saker och ting bli lite dryga. Jag har sura uppstötningar varje dag och inte bara när jag ska sova som tidigare utan när som helst på dagen kan jag få det nu. Jag har fått en fet svampinfektion! Som gör så sjukt mycket ondare än vad de brukar.. Jag som trodde jag skulle komma undan.. men nej. Jag är super svullen och det svider jätte mycket. Men jag ska ta en vagiator ikväll också och hoppas det ger med sig. Bli kanske lättare i sommar och vara utan trosor mer men det går inte häller så bra när jag har mycket flyttningar.. får försöka lufta efter dusch och inte ha så åtsittande kläder. På tal om kläder! Ingenting av mina gamla kläder passar eller känns bra nu😔 allt är för litet eller för kort eller så ser jag för stor ut om det bara hänger. Vill ha mer kroppsnära kläder så kan ser att jag är gravid och inte tjock. Så ska nog göra en grå gravid topp också😊 

Jag längtar till semester nu och få gå runt i mjuka klänningar och läsa böcker i solen och gå promenader☀️ haha får se om det blir som jag hoppas🙈

På torsdag ska jag till barnmorskan och det ser jag jätte mycket fram emot! Kommer få lämna prover, väga mig och lyssna på hjärtljuden😍 jag har gått upp från 60 till 65,5 nu ungefär, känns lagom👍🏼 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp