Vecka 16 och sjuk!

Igår kväll när vi kom hem och började pyssla lite började jag må så dåligt och vart snabbt jätte förkyld och fick feber.. har sovit dåligt inatt och haft feber och känner mig orolig för bebis i magen. Skrämd av detta Corona virus där det bara står om folk som dör i det hela tiden. Corona virus är ett förkylningsvirus så det kan absolut vara det jag har fått men de flesta fall tror jag klarar sig bra. Läste att virus som liknar Corona har gjort att gravida föder för tidigt. Det skrämmer mig att föda nu eftersom bebisen inte skulle klara sig i vecka 16 På utsidan❤️ samtidigt så bestämde jag mig ganska fort att inte vara rädd för detta virus utan leva som vanligt men försöka undvika extrema folksamlingar. De flera isolerar sig hemma helt så det är inte mycket folk ute men jag vill verkligen leva som vanligt för att nå bra och kanske därför jag åkt på ett virus nu då😒  idag gick jag in i vecka 16🥰 det står att man kan börja känna bebisen nu lite grann men det har jag inte gjort så tydligt så är orsäker.. men det kommer väl förhoppningsvis och då kanske jag kan känna mig lugnare❤️ hopps lillen mår bra bara❤️
(null)

Allmänt | |
Upp