Mamma 50 år!🥰

Igår var det dags för den årliga festen nu när vi alla har fyllt år, men speciellt var det att fira mamma som fyllt 50! Dom hade gjort egna brickor med kallskuret och beställt tårtor👍🏼 allt var toppen! Jag gick runt höggravid i en blommig långklänning jag lånat av jenna😃 jag umgicks mest med Tims barn och lekte sjukhus osv😃 det blir på nått sätt så för att man inte dricker eller om dem känner av det. För Lina kom många gången och hämta mig och ville leka och fikade med mig och så☺️ var mysigt att få tid för dom eftersom nästa gång kanske våran bebis har kommit! Vilket känns helt galet!!! Kan inte alls förstå det🙈 nu ska Tobias inte dricka så mycket mer och vi ska vara beredda ifall det drar igång👍🏼 Emma min kusin var där igår med sin dotter som
Föddes i Mars. Hon var själv på förlossningen 12 timmar och sen fick han vara med när dottern kom och sen var hon helt själv igen under tiden på BB. Så nej fy jag vill verkligen inte föda i Västerås. Så är lite nervös för att gå över tiden och bli igångsatt just pågrund av att behöva föda i Västerås, man ska göra allt jag kan för att föda i Eskilstuna så Tobias får vara med❤️

Vi åkte hem runt 12 igår och Tobias föräldrar sov kvar här. Jag har tyvärr ont i höger höft och känner mig förkyld som vanligt. Så är lite trött. Jag ligger vaken nu och alla andra sover😴 vill inte gå upp och störa men behöver frukost strax🙈 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags kom barnen och jag och mamma tog dom och åkte till Ikea och åt köttbullar och sen fikade vi under stora eken för första gången😍 det var mysigt där och roligt att barnen kunde leka samtidigt❤️ 
Allmänt | |
Upp