Vår lilla flicka💕

Allt gick bra idag på ultraljudet och barnmorskan sa direkt att hjärtat slog och började gå igenom hela kroppen på bebisen men jag hade för mycket urin i blåsan så fick gå och kissa för att hon skulle se bättre! Hade inte kissat på en timme innan besöket som det stod att man inte skulle göra och sen fick jag vänta en halvtimme så han blir rätt kissnödig🙈 det går fort nu haha😅 allt såg bra ut och bebisen rörde sig och kände även rörelserna samtidigt som jag såg hur den (HON) sprattlade😍  moderkakan ligger i framväxt och bf blev flyttat till den 15 september istället för den 21😁 så imorgon går jag in i vecka 20😃 

Jag bad barnmorskan att kolla efter kön och skriva det på en lapp så jag och Tobbe kunde kolla tillsammans! Hon bad mig att blunda när det var dags att kolla kön men det gjorde jag inte. Bebisen ville inte riktigt samarbeta så det tog lite tid. Men hon var bara 95% säker pågrund av det. Jag såg ingenting men antagligen för att det var en tjej!! 
Jag och mamma åkte och fika på örhmans och sen kom jag hem och jag och Tobbe togs varsin öl och öppnade lappen vid köksbänken och blev super förvånade!😁 jag blev så himla glad🥰 jag är så himla glad!! 

Sen gjorde jag mig i ordning så hämtade mamma och pappa oss så åkte vi till dispagna och åt middag❤️ perfekt dag helt enkelt😁❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp