Mitt perfekta liv

Jag är 23år gammal och mitt liv är så jävla bra. Jag är lycklig idag. Jag har allt jag vill ha och allt känns så stabilt, fast jag hade månadens PMS utbrott idag. Jag och Tobias spelade play station 2 och jag ville spela mer och han ville spela något annat ensam. Jag vart på riktigt så arg över att han inte lyssnade på mig, brydde sig om mig osv. Jag var skit arg ända tills jag började gråta.. fin som han är kom han och trösta mig fast jag var som jag var, så skrattade jag och grät samtidigt och insåg att hormonerna hade gjort sitt. ( fick mens samma dag) sjukt hur mycket det kan göra, i mitt arga humör skrev jag i ett sms, jag orkar på riktigt inte med dig mer, du bara skiter i mig hela jävla tiden😂 jag skickade aldrig smset utan insåg att de inte stämde och att jag överreagerade. Skönt ändå att jag fatta det, de går framåt. Just nu sitter jag efter en super mysig kväll framför serien parenthod och dricker ett glas vin medan Tobbe sover. Mamma & pappa var här på middag då dem kom hem idag efter 3 veckor i Mexico😍 vi kollade på mello och hade super mysigt så nu känner jag mig så lycklig, fin ändå ❤️

(null)

Allmänt | |
Upp